Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Srpski režim i Rusija – brak iz računa?

Komentari (18) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 10 mart 2010 16:34
Danski Srbin
Vasa analiza Srpske situacije izmedju EU,Nata i Ruske federacije je odlicno napravljena i jasna kao dan.
Samo neko ko ima neke"SPECIJALNE RAZLOGE", nece razumeti sta nam je ciniti.
Uci u aliansu koja nam je okupirala deo drzavne teritorije je ,najblaze receno,poptuno nerazumno.
Nasa jedina mogucnost,koja se moze istovremeno nazvati i pametnom, je VOJNO-ODBRAMBENI SAVEZ SA RUSKOM FEDERACIJOM.
Ulaskom u EU smo se vec svrstali u red Ruskih,de fakto,neprijatelja.
Uclanjenjem u Nato aliansu smo svoje neprijateljstvo javno deklarisali.
U EU necemo moci ako pre toga ne priznamo kvazi drzavu.
Ako udjemo u Nato, Rusija priznaje drzavu Kosova.
Iskreno receno izbor je vrlo los.
Ali i ovde postoji mogucnost boljeg izbora.
Da li ima potrebe da podvlacim, da je od svih ovih situacija za nas najbolji izbor:NEULAZAK U EU,ULAZAK U VOJNO-ODBRAMBENI SAVEZ SA RUSKOM FEDERACIJOM.
Tako zadrzavamo samostalnost, umesto trecerazrednog statusa u EU.
Tako se ne odricemo Kosova.
I budite sigurni, da na toj strani ima vise buducnosti nego u EU, cije je zlatno doba na zalasku.
Preporuke:
0
0
2 sreda, 10 mart 2010 17:12
brm
ukaza bih samo na najbanalniji i naizgled najnebitniji deo analize, koji najbolje ocrtava mozak Šutanovca/so - onaj o skoku cena nekretnina ako uđemo u NATO. KOJI JE INTERES MILIONA BESKUĆNIKA Srbije DA SKOČE ionako prenaduvane CENE NEKRETNINA?
a koji je interes Srbije da naslednici nekretnina pohrle u rasprodaju dedovine po eventualnim boljim cenama kao što se desilo u Crnoj Gori?
to se zove tipičan antinacionalni interes
Preporuke:
0
0
3 sreda, 10 mart 2010 17:49
Baja Patak
Sama gola činjenica da je Šutanovac i posle svih svojih poteza i izjava ostao (i ostaje) ministar, kazuje sve o Tadiću i Komp., o njihovoj politici i sklonostima. Za njih, ne samo EU, nego ni NATO nema alternative - a što je ta vojna alijansa direktno uperena protiv Rusije, njih ni najmanje ne tangira.
Preporuke:
0
0
4 sreda, 10 mart 2010 18:04
Stojan Stanojević
Srbija i Rusija - Zajednica slavi-janskih naroda i jedno-rodne vere.
Članak je odličan, ali treba biti hrabriji i pisati sa novim idejama koje izlaze iz gornjeg naslova. Nažalost, srpski režim se bavi politikom opstanka na vlasti, sa željom dodvoravanja svima i svakome, i to naziva pragmatizmom.
Najgori "brak" je onaj iz računa. U životu, a takođe i u politici, treba biti jasan, dosledan i pravedan prema SEBI. To je uslov za ostvarenje "ličnih interesa", a uspeh dolazi posle mnogo truda i rada.
Inače, u budućnosti će biti mnogo "ratova", ali to mogu videti i razumeti samo neki ljudi.
Preporuke:
0
0
5 sreda, 10 mart 2010 18:20
Živorad Ćosović
"...I naravno, znali smo da drugosrbijanska tirada može da počne. Većina trezvenih ljudi mogla je i očekivati ovakvu reakciju..."
Ko se još, a pri tome ima bar malo zdravog razuma u sebi, obazire na to šta drugosrbijanci misle?
Pa njihove reakcuje su predvidive i za to nije potrebna, ama baš nikakva, vizionarska sposobnost.

Inače dobar tekst..
Preporuke:
0
0
6 sreda, 10 mart 2010 18:41
sasa r.
Vrlo argumentovan tekst, ali šta dalje? Meni je posle Rogozinove izjave odmah bilo jasno kako će reagovati evroatlantisti, kao i koji će kontraargument potegnuti. (Ne)poznavanje svoje istorije predstavlja najveći problem srpskog stanovništva, otud i reakcije tipa "kad su nam to Rusi pomogli?"
I to je velika greška isključivo srpskih roditelja, koji svojoj deci od malena ne usadjuju svetle primere srpske istorije, kojom se ne može podičiti niti jedan evropski narod. Poznato je da je posle drugog svetskog rata istorija Srbije, koja se predavala u školama, imala, u najmanju ruku, vrlo čudan tok. Posle rezolucije Informbiroa još čudniji. Ja sam na primer u školi učio Nemanjiće i despota Stefana na neverovatno suvoparan način. Tek mnogo kasnije, kada sam zahvaljujući svom prijatelju došao do literature tog perioda, a posebno opčinjen bitkom na Velbuždu, počeo sam da razmišljam. Kada sam dobro proučio prvi svetski rat, postalo mi je jasno lažno francusko i britansko prijateljstvo, a u prvi plan je izbila zahvalnost Rusiji, čiji je car ultimatumom naterao zapadne "prijatelje" da pošalju brodove. Kad sam proučio drugi svetski rat, postao sam zahvalan Crvenoj Armiji što je ušla u Srbiju, jer da nije bilo toga, isti oni "prijatelji", koji su prvo uvukli Srbiju u rat, zatim bombardovali srpske gradove i beogradsko porodilište, verovatno bi da nije bilo Rusa napravili od Srbije Keln, Drezden i Tokio, na Hirošimu i Nagasaki ne smem ni da pomislim.
Nigde u zapadnim medijima nećete videti da je Srbija odlučila ishod prvog svetskog rata ( što će svima biti vrlo jasno, ako pročitaju izjave kajzera i Makenzena ). Takodje je svakom upućenom čoveku jasno da su ishod drugog svetskog rata odlučili mahom Rusi, zatim Belorusi i Ukrajinci.
A sad malo o Titovoj vladavini. Jako je teško vladati ljudima koji su izneli rat na svojim plećima, naravno da će biti drčni. Zato postoji metod "držanja u šahu". Tito je rezoluciju IB-a iskoristio da se otarasi zaslužnih Srba, a da na njihovo...
Preporuke:
0
0
7 sreda, 10 mart 2010 18:43
sasa r.
...mesto postavi bivše ustaše i domobrane, kao i ulizice, kojima će moći da vlada i manipuliše.
Lično sam poznavao Jovana Vuksana ( ratni nadimak Valter ), beogradskog ilegalca koji je držao vezu direktno sa Rankovićem. Rusi su hteli da ga streljaju kada su ušli u Beograd, jer su ga zatekli u podrumu sa nemačkom radio-stanicom. Kada ih je povezao sa Vrhovnim štabom i Rankovićem lično, izljubili su ga. Zatim je sprovodio ruske snajperiste do svih legla nemačkih snajpera. Zbog ratnih zasluga bio je odlikovan ordenom narodnog heroja i spomenicom, ali to Tita nije sprečilo da ga 3 dana pre nego što je trebao da postane ambasador FNRJ u Berlinu, pošalje na dve godine da "revidira" svoj stav na jednom Jadranskom otoku, gde su bili svi oni koji su pali na popravni ispit iz ruskog. Odmah su iz OZNA-e došli kod njegove supruge ( koja je vukla doživotne traume iz banjičkog logora ) i zatražili od nje da ga se odrekne, ako želi da zadrži stan u Vlajkovićevoj ulici. Pošto je to odbila, iselili su je. Kada se vratio sa Golog otoka, zahvaljujući prijateljstvu sa S.V.Tempom, a uz prećutni amin Rankovića, uspeo je da radi kao advokat.
Da se vratim na temu, čudi me da tzv. "druga Srbija", kojoj je ideja vodilja "pogledajmo prvo sebe i počistimo svoje dvorište" nije dosledna svog motoa. Jesmo li upravo mi decenijama pričali antiruske političke viceve, smejali im se da nemaju farmerke itd?! Kad smo se mi njih setili kad im je gusto, a oni nas uvek jesu?!! Pa i za vreme Tita, živeli smo u najgoroj mogućoj izolaciji u periodu IB-a, tek je nešto počelo da se pomalja kad su Sovjeti uleteli u Madjarsku, a kad su ušli u Čehoslovačku, onda su nam, iz straha da mi ne budemo sledeći, uleteli sa kreditima.
Ako gledamo sebe, zapazićemo da upravo trčimo u naručje svojim najvećim sadistima!! Kada su to nama pomogli Amerikanci i Englezi ( ne da nisu pomogli, već su nas na svakom koraku u poslednjih 100 godina satirali na najlicemerniji način )?!!
Preporuke:
0
0
8 sreda, 10 mart 2010 19:03
Marko
Mi uistinu Rusima postajemo ono što su Crnogorci postali nama, veći natovci od natovaca. Ali, moramo priznati da mi to istinski podržavamo, ipak smo većinski glasali za demokrate i njihove trabante. Da smo uistinu protiv njihove politike to bismo pokazali i demonstrirali, zar ne?
Preporuke:
0
0
9 sreda, 10 mart 2010 20:37
Dejan
Izgleda da su Rusi upali u zamku, pa od početka imaju fabrikovan imidž namćora koji negativnim i agresivnim istupima upozorava i preti NATO savezu, dok na drugoj strani NATO i SAD ostavljaju dojam pomirljivosti i poziva na prijateljstvo i saradnju. Drugim rečima, u realnosti Rusija je u defanzivnom položaju, ali globalni mediji, naravno većinski zapadni, pripisali su Rusiji ulogu agresivca.


Perfidna američka propaganda je decenijama predstavljala Ruse kao negativce, tj. "loše momke", tako da Rusi nisu nikad ni imali pozitivan imidž, e da bi ga danas nekako pokvarili. Retko ko istinski veruje u priču o antiraketnom štitu protiv Irana koji se nalazi u Poljskoj, većina ljudi na Zapadu zna da je to protiv Rusije, a pošto Ruse niko ne voli, osim nas i Bugara, niko i ne mari.

Ljudi na Zapadu znaju i prihvataju da njihove zemlje učestvuju u svim ovim avanturama, od čačkanja Rusije i Kine, do okupacije Kosova, Iraka i Avganistana.

Ono što njihova samoživost i nebriga za druge previđa je upravo taj "overstretch" kako ga autor naziva. U jednom momentu neće moći da odstupe sa nekoliko frontova, a neće imati dovoljno vojske.

Tada će američki građani, suočeni sa mobilizacijom, morati da odluče - jel` mrze više Rusiju, Kinu, talibane ili više vole svoj život.

Od Vijetnama nije bilo velikih antiratnih protesta, a u međuvremenu su postali još manje spremni za žrtve.

Isto tako narod Srbije mora na izborima, potpisivanjem peticija, pa i protestima da izrazi protivljenje ulasku u NATO, inače će Ujka Sem da traži i nađe regrute negde drugde, a ne među svojim građanima - recimo u oduševljenim novoprimljenim članicama NATO-a.
Preporuke:
0
0
10 sreda, 10 mart 2010 20:45
Baja Patak
@Marko: Mislim da u ovome grešite: “ ...Ali, moramo priznati da mi to istinski podržavamo, ipak smo većinski glasali za demokrate i njihove trabante...“ Ne – glavni njihov trabant, SPS i prišipetlje nisu se eksponirali kao trabanti DS-a od početka . Baš naprotiv. Tu i jeste glavni “vic“. U početku su duvali u patriotsku tikvu – i time su zaveli naivno srpsko biračko telo. Baš zato se sada tako grčevito drže vlasti, jer znaju – dođe li do sledećih izbora: teško njima (pod uslovom da nema podvala). Ipak – DS ima već i rezerve, a uz tako beznadežno razjedinjenu /glupavu/inertnu srpsku opoziciju, vladaće DS dok ne izvrši sve svoje domaće zadatke/dok im ne dosadi/ dok oni ne dosade svojim gazdama – a onda, kud koji – mili moji! Osim.... ali, ko poživi, videće. Inače - @ sasa r.: antiruski politički vicevi nisu bili antiruski, nego antisovjetski. Ne bi bilo loše shvatiti razliku.
Preporuke:
0
0
11 četvrtak, 11 mart 2010 05:18
Svetislav Kostić
Ko priznaje, pola mu se prašta, sem ako je svojim glasačkim lističem protiv zdravog razuma podržao Tadića, Šutanovca (...), dalje da ne nabrajam, meni se već kod te dvojica smučilo.
Preporuke:
0
0
12 četvrtak, 11 mart 2010 11:07
Gjokovic
Odlican tekst, odlicna analiza, bravo.Bas ovako stoje stvari u Srbiji.Meni se postavlja pitanje ko stoji iza politike koji kreira marioneta Sutanovac?Tadic?Ovo je nevigjeno ponasanje jednog ministra vojnog.On kreira spoljnu politiku Srbije, a ne da brine o odbrani zemlje.Ovoga pod hitno promeniti, a bogami kad ce novi izbori da se svi petokolonasi skinu s vlasti.
Preporuke:
0
0
13 četvrtak, 11 mart 2010 11:39
simonida
tek kada shvatimo da nam je RUSIJA jedini i pravi prijatelj onda čemo moći da odgovorimo na sve izazove današnjice!do tada neka nas vode volovi slepi i glupi...
Preporuke:
0
0
14 četvrtak, 11 mart 2010 18:17
mantra
Zasto ste maltene svi "seli" na mantru i floskulu "Srbija i Evropa" koju mozemo cuti i od ministra Jeremica prilikom npr. njegove ako ne gresim posete Estoniji u smislu "Estonija ce podrzati Srbiju prilikom ulazka u Evropu" jer ispada da Srbija i nije u Evropi sto je teza apsurd proizveden igrom reci i od strane najvisih zvanicnika.
Preporuke:
0
0
15 petak, 12 mart 2010 15:31
srbin_banjaluka_odgovara_gosp_Marinoviću
E sada,želio bih još malo podrobnije da analiziram vaš tekst,i opet se vraćam na ova dva zadnja pasusa,jer ona su ključna.
Vi očigledno ne želite stavri da zagledate na ispravan način,ili još precizniji da budem,to radite veći dio teksta,dobro dijagnostikujete naivnost srpske politike,i njene zablude u zapadne integracije,dobro uočavate i zaista sarmno politiku Srbije prema Rusiji,i uopšte taj medijski rat zapada protiv Rusije - ali ključno je da vi sve te svoje dobre analize na kraju začinite sasvim naopakim zaključkom.
Jer vidite,u pravu ste vi kada kažete Ameri će pasti,imperiji će doći kraj,ali ste u zabludi kad mislite da taj kraj jeste kod Rusije,tj da će se Ameri opeći na Rusiji,jer vidite budući sukob takve dvije velesile,garantujem vam,znači kraj civilizacije,tako da znaće oni to izbjeći,barem zasada.
Sledeće što bih želio reći,jeste da ste vi jedan od onih Srba ( kao što sam i ja sam ) koji je jako razočaran u politiku Srbije prema Rusiji,koja zaista ej sramna,i pogubna,ali to opet ne bi trebalo toliko da vas ponese u oblake,pa da onako tirjumfalistički završavate svoju kolumnu,kao eto kraj Amerima samo što nije :))) jer kažem,to je smiješno,ljudi štampaju dolare,rade kako žele,imaju medije,imaju sve na svojoj strani,a Rusi popu nas Srba,imaju tu boljku jednu a to je da oni tome ne znaj uda se odupru,tj to i ne mogu,il ako mogu to rade naivno.
Rusija ima jednu od najvećih na svijetu gubitaka vlastitog stanovništva,Ameri ništa da i ne rade,Rusi će se samo kao i srbi osuti,ne treba im nikakav neprijatelj.No istina,Američka glad za bogatsvom ( prije svega prirodnim ) ne može da čeka,pa to ubrzava izazivajući ekonomske krize,koje opet najviše pogode zemlje u razvoju ( Rusija,Kina... ).
pitam Vas sve,zašto Rusi energente ne naplaćuju u rabljama,kad su toliko pametni,il Kinezi svoju robu u juanima!?!
Zato jer i on i sami nisu iskreni prema svome narodu,Putin,Medvedev,svi oni imaju uštedjevine u stranim bankama,i to ni manje ni više nego u dolarima.
Pozz
Preporuke:
0
0
16 petak, 12 mart 2010 16:19
Miroslav Đukić
"Pa zaista, zar Rusi treba da budu veći Srbi od Srba?" Po srpskim atlantistima (šta bi o njima tek rekao Jovan Sterija Popović), Rusija upravo treba da bude to! Rusi samo neka i dalje "brane" Kosovo i sprečavaju njegovu integraciju u UN, a mi ćemo da budemo dobri sa Amerikancima, grli-ljubi sa Albanijom i Hrvatskom, ući u NATO i EU... Tu nije u pitanju princip, to je pitanje obraza i elementarnog ljudskog dostojanstva i integriteta. Ili imate dostojanstvo, ili nemate.
Preporuke:
0
0
17 nedelja, 14 mart 2010 14:15
Milan
Prije svega zahvaljujem Vam se na Vasem objavljenom tekstu.
Vlast u Srbiji je nedavno izjavila da obustavlja price o ulasku Srbije u NATO za odredjeno vrijeme.
Mislim da rezim u Srbiji ocekuje uz pomoc Rusije pozitivno rjesenje tuzbe Srbije kod Medjunarodnog Suda Pravde u Hagu u vezi nelegalnog priznanja Kosova, a druga stvar je zavrsenje izgradnje skladista gasa u Banatskom Dvoru sa gasovodom za strateske drzavne potrebe,stavljenje skladista i gasovoda u njegovu punu funkcionalnost a potom ce se desiti po onoj primitivnoj narodnoj- "Ajde Djuka kad je muka".Potom ce srbijanski rezim potencirati ulazak Srbije u NATO.A kakve veze ima iako Medjunarodni Sud Pravde u vezi navedene tuzbe Srbije presudi u korist Srbije a nakon ulaska Srbije u NATO Rusija prizna Kosovo i posalje svog ambasadora u Pristinu?Kome ce se Srbija zaliti i ciju ce podrsku protiv te diplomatske odluke Rusije traziti?
Sto se tice svjetske ekonomske krize, mislim da ona dolazi prvenstveno iznenadnim tajnim ili javnim ogromnim povecanjem vojnog budzeta pojedinih zemalja.Novac za takve svrhe se prikuplja prvenstveno na teret privrede ali i od tajnih kriminalnih radnji. npr. ucescu pojedinih rezima u prodaji droge, tzv. "bijelog roblja" isl..
Srbiju ne moze zadesiti svjetska ekonomska kriza jer ona ni javno niti tajno ne povecava svoj vojni budzet.Ona ima svoju konstantnu ekonomsku krizu koja proizilazi iz same globalne strukture mentaliteta naroda.A umjesto da saradjuje sa Rusijom kreiranju globalnog medjunarodnog mira NATO saradjuje sa raznim minijaturnim politickim strukturama, kreira i pomaze takve svuda po svijetu,nemilice troseci u tu svrhu svoj vojni budzet i potencijal po principu "sipajmo vodu u more da prezivimo u slucaju suse".Mudro, nema sta!
Preporuke:
0
0
18 sreda, 17 mart 2010 09:42
Davor (Osijek)
Meni nije jasno zašto Srbi troše tone papira da napišu ono što je i budalama bilo jasno još prije 20 (dvadeset) godina! Dakle ne da je bilo jasno 2001. kad su izveli onu prvu obojenu revoluciju u Europi u režiji zapadnih imperijalista već je bilo jasno i prije toga, dakle tijekom 1990tih. I najveće budale su znale za koga rade i Đinđić, i Šutanovac i Dinkić i Đelić i Tadić... Halo Srbi pa stvari se neće promijeniti pisuckanjem! Ja sam uvjeren da Srbija može puno toga postići i bez ratovanja. Ali morate se ŽRTVOVATI! Morate znati da bez žrtvovanja nema ni tzv. "boljeg života" na kojeg se vi palite, ni suvereniteta, ni dostojanstva... NIČEGA!
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner